
Найважливішим чинником підвищення якості професійного навчання, адаптації кваліфікованих робітників до нових економічних умов, закріплення їх на робочих місцях є соціальне партнерство.
Основою соціального партнерства в училищі є принцип співробітництва між роботодавцями і педагогічними працівниками, який реалізується у таких формах:
- укладання договорів на підготовку кваліфікованих робітників;
- проходження професійно-практичної підготовки в умовах реального виробництва з подальшим працевлаштуванням випускників;
- підвищення кваліфікації та стажування майстрів виробничого навчання.
Основними формами співпраці із соціальними партнерами є:
- екскурсії;
- ознайомлення з діяльністю підприємства;
- консультації;
- проведення майстер-класів;
- участь представників підприємств у кваліфікаційній атестації і конкурсах фахової майстерності;
- участь роботодавців в організації професійно-практичної підготовки.
Соціальне партнерство – це перш за все, довіра, це впевненість у завтрашньому дні, це професійні, висококваліфіковані робітничі кадри та якісне формування пропозиції до державного замовлення, а налагодження конструктивного, взаємовигідного партнерства з роботодавцями дозволить залучити додаткові ресурси для розвитку закладу професійної (професійно-технічної) освіти.